Lil Nas X, Jack Harlow - INDUSTRY BABY (Official Video)

Official video for “Industry Baby” by Lil Nas X \u0026 Jack Harlow

Listen \u0026 Download “Industry Baby” out now: lilnasx.lnk.to/IndustryBaby

Donate to the Bail X Fund to help with cash bail around the country - bailxfund.com/

freelilnasx.com/

Amazon Music - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/a...

Apple Music - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/a...

Audiomack - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/a...

Deezer - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/d...

iTunes - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/i...

SoundCloud - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/s...

Spotify - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/s...

ARchannels Music - lilnasx.lnk.to/IndustryBaby/y...

Story By: Lil Nas X

Director: Christian Breslauer

Producer: Andrew Lerios

Production Company: London Alley

Exec Producer: Luga Podesta, Brandon Bonfiglio

Producer/ Commissioner: Saul Levitz

Creative Director / Stylist: Hodo Musa

Production Manager: Alex Randall

DP: Elias Talbot

Production Design: Alex Delgado

Choreographer: Sean Bankhead

Post Producer: Ivan Ovalle

Editor: Luis Caraza

Colorist: Matt Osborne

FX: Cameo FX

Acting / Movement Coach (Lil Nas X): KJ Rose

Makeup Artist (Lil Nas X): Grace Pae

Makeup Effects Artist (Lil Nas X): Catherine Yuki

Makeup Effects Artist (Lil Nas X): Sasha Glasser

Hairstylilst (Lil Nas X): Stacey Morris

Follow Lil Nas X

Facebook - LilNasX/

Instagram - lilnasx

Twitter - LilNasX

TikTok - www.tiktok.com/@lilnasx

www.lilnasx.com/

Follow Jack Harlow

Facebook - handsomeharlow/

Instagram - jackharlow

Twitter - jackharlow

TikTok - www.tiktok.com/@missionaryjack

تحميل فيديوهات

عدد المشاهدات
12,944,461

تعليقات

  • bhagwan se daar bsdk

    Dr Disrespect.Dr Disrespect.ساعات قبل
  • Colton Haynessss!!!!! God I miss teen wolf, Imagine Lil nas in teen wolf

    Laura LopezLaura Lopezساعات قبل
  • Thats lit

    kerry changkerry changساعات قبل
  • Je comprend jamais ces clips

    Noé BardeNoé Bardeساعات قبل
  • So this is it... listen to it until my brain melt

    PiNeePiNeeساعات قبل
  • Vcl🤣🤣🤣🤣🤣

    SKY fan Mtp musicSKY fan Mtp musicساعات قبل
  • stop that lil nas

    Annjoy WaweruAnnjoy Waweruساعات قبل
  • Bruh imagine the guards are like “sorry no outside time today they are filming a music video” and it’s this… idk thought that was funny

    Ryan F11Ryan F11ساعات قبل
  • I think he should replace Tbag😂

    Mr WrongMr Wrongساعات قبل
  • The beat hard af but the video i wtf

    Young MillyYoung Millyساعات قبل
  • ik u gay and stuff but gimme one mo chance😣😩

    ok💋ok💋ساعات قبل
  • Damnnnn, that shit bussin'

    Kacper45lolKacper45lolساعات قبل
  • ayo

    Young MillyYoung Millyساعات قبل
  • I've just learned new English comparative and superative. Gay-gayer-gayest. It's so gay.

    Corcaroli aCvnCorcaroli aCvnساعات قبل
  • This is the gayest video I’ve ever seen. I love it.

    Sambo JanglesSambo Janglesساعات قبل
  • I thank God everyday for not making me a little Nas X fan 🙏🙇🥺

    Naffi AxxNaffi Axxساعات قبل
  • it's when he got twearked on fa me SSHEEEEESH

    julien clarkjulien clarkساعات قبل
  • This is disgusting.

    TRAVFROMTHELOUTRAVFROMTHELOUساعات قبل
    • Why

      Zakari ButlerZakari Butlerساعات قبل
  • Lil nas x u legend bro anything stupid u do I still support I’m not gay tho but I still trust you and support you so go crazy idc

    Yasmin MohamudYasmin Mohamudساعات قبل
  • archannels.info/online/YYiAmnq7nMe1mZo/fydyw

    Ok okOk okساعات قبل
  • I missed the old days

    SNIX4TRIXSNIX4TRIXساعات قبل
  • Non of them are even packing at all

    Jo_.Jo_.ساعات قبل
  • Am I tripping or was that Jason mamoa

    KellyWils1KellyWils1ساعات قبل
  • POV KIDS ARE WATCHING

    iced hahhahahaiced hahhahahaساعات قبل
  • 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼bravo, breaking barriers

    Victor LopezVictor Lopezساعات قبل
  • Damn the beat is always catchy

    Rasalato YanuyanuruaRasalato Yanuyanuruaساعات قبل
  • Song is trash

    Sedrick SantiagoSedrick Santiagoساعات قبل
  • La temporada que falto en prison break

    Nottha MCNottha MCساعات قبل
  • This is epic

    ElonElonساعات قبل
  • bruh what the fuck?!

    sgt_ malicesgt_ maliceساعات قبل
  • U continue to do so much for this industry ur killing it

    Mariana OzaetaMariana Ozaetaساعات قبل
  • 😖😖😖😖😖🙁🙁🙁🙁

    Kelvyn GranadosKelvyn Granadosساعات قبل
  • The security guard would av died with happiness if he saw who killed him; Like damn that's who he was watching...

    Bibiana NduksBibiana Nduksساعات قبل
  • this man😍

    ok💋ok💋ساعات قبل
  • Yassss a hit VER PROUD lil nas is so important it is an example that being gay you can also succeed ❤️❤️🔥🔥👏🏻👏🏻

    Eric F.G.Eric F.G.ساعات قبل
  • Bruttal 🤘 el beat, la canción, el video muy mald1tooo

    Nottha MCNottha MCساعات قبل
  • Why did u go naked

    Christian BaltazarChristian Baltazarساعات قبل
  • what kids in school think theyre watching when the teacher says "sex ed" 0:34 vs what they actually watch 2:55

    Elevate AstroElevate Astroساعات قبل
  • สุดจัด

    Teerapat AiemdachTeerapat Aiemdachساعات قبل
  • So we not gon talk about the point he got the guy that plays aquaman in here?

    Tyrin WilliamsTyrin Williamsساعات قبل
  • This is sickening... And Jack just admit it already....

    KM ClanKM Clanساعات قبل
    • Dude let's not pressure people to come out, let people identify and present as they want.

      Eoin CampbellEoin Campbellساعات قبل
    • admit what?

      Alisiia KalashnikovaAlisiia Kalashnikovaساعات قبل
    • 😂😂😂

      Mac MetaphorsMac Metaphorsساعات قبل
  • 🔥🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️❤️

    Leonard ReangLeonard Reangساعات قبل
  • I want my 3 minutes and 55 seconds back

    Milo3639Milo3639ساعات قبل
  • My lil nas x is hot asf 🤤🤤

    DASILVADASILVAساعات قبل
  • Holly he got the pocket part from prison break. Lol this is tha baddest...its a pity I can see "rest of humans writing what to complain about" like why do they listen to find a fault 🤦🏽‍♀️. You go lil nas x your awesome. Love this.😁😁😁🤩♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    Mar MarMar Marساعات قبل
  • Sheeesh this sick

    RejectRejectساعات قبل
  • Someone say in live chat bout. Get ittt you mean gay

    Jesse AnglinJesse Anglinساعات قبل
  • I low key like jack part😂🔥🔥

    Tori DavisTori Davisساعات قبل
  • Ayy bruh its respectable to respect both sides and just come and be like this shit fire

    IDK BOBIDK BOBساعات قبل
  • OH DAMN, so phản cảm

    Bảo GiaBảo Giaساعات قبل
    • nhưng cuốn,hay vãi

      Bảo GiaBảo Giaساعات قبل
  • 🤣😭Just like fox river

    Ryan ClaytonRyan Claytonساعات قبل
  • dope 🔥🔥🔥🔥

    ABSABSساعات قبل
  • *Lil Nas is smart...*

    theColonytheColonyساعات قبل
  • This song is similar to 5 SOS's Thin White Lies.

    lesyeuxdeninilesyeuxdeniniساعات قبل
  • Crazy how much gay sells.

    Tony Montana L19Tony Montana L19ساعات قبل
    • it's cause there's so little content catered to lgbt most media is catered to straights so when something catered to us comes out we all run to check it out

      Alisiia KalashnikovaAlisiia Kalashnikovaساعات قبل
  • I dizzaprov, one hundzred percent 😤

    Jefferson OkerekeJefferson Okerekeساعات قبل
  • Excuse me who is jack he is hot

    slim amrislim amriساعات قبل
  • 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

    Aleksandra MalikovaAleksandra Malikovaساعات قبل
    • Exactly my reaction like wth

      TrapHouse OwlTrapHouse Owlساعات قبل
  • This dude is amazing, song after song and can't seem to dissapear, hope one day we'll be able to record together and put some stuff together, cheers on all you're doing

    The AqueminiThe Aqueminiساعات قبل
  • It’s 4:12 am here in Houston what am I doing awake

    JOHNROCKS911JOHNROCKS911ساعات قبل
  • He’s gonna drop the soap in hell in his next music video

    Inky GamesInky Gamesساعات قبل
  • Pray for us sinners now and at the hour of our death, amen 🙏

    NanDaddyNanDaddyساعات قبل
  • The same people who followed him from the start are the same people saying HELL NAWWW… well this is what you get for following the new generation of “rappers”… SMH biggie and Tupac would be ASHAMED. This is so bad

    joeyy17joeyy17ساعات قبل
  • Straight banger. Learning choreo now

    Kierra EvansKierra Evansساعات قبل
  • Another hit 🔥🔥🔥

    London babyyLondon babyyساعات قبل
  • Epic🔥🔥💖

    Absolutely NobodyAbsolutely Nobodyساعات قبل
  • This looks fun

    Mell GoldsonMell Goldsonساعات قبل
  • Lil x change hardcore

    LAG._. RXPLAG._. RXPساعات قبل
  • how i wish to be in that MV and get naked. haha

    Maizon AngeloMaizon Angeloساعات قبل
  • me: "I was impatient and looked at LilNas's dms on mnmnm.Lol that made me cry" later: "I should not have done that" I hope the situation changes

    Maxfield VivianiMaxfield Vivianiساعات قبل
    • archannels.info/online/YYiAmnq7nMe1mZo/fydyw

      Ok okOk okساعات قبل
  • 🔞🔞🔞

    STARKERsSTARKERsساعات قبل
  • I think he might be gay

    COSPCOSPساعات قبل
  • Yo what the hell

    skoolyzzskoolyzzساعات قبل
  • It’s sad that he is forced to be gay.

    TPJakobTPJakobساعات قبل
    • wtf?

      Alisiia KalashnikovaAlisiia Kalashnikovaساعات قبل
  • Why du have have to strip ye? I tell a man's not hot Neva hot.

    NotHornyAnymoreNotHornyAnymoreساعات قبل
  • Jason momoa that you????

    Rainfire 911Rainfire 911ساعات قبل
  • 🔥🔥🔥🔥🥵🥵🔞

    Zathry _iiiZathry _iiiساعات قبل
  • Lil Nas has gone bananas

    Utman OlanrewajuUtman Olanrewajuساعات قبل
  • This song hit hard tho

    BhramixsBhramixsساعات قبل
  • I’m not gay but I like the song

    Polar- ZenitzuPolar- Zenitzuساعات قبل
  • POV: u see in the comments if someone else saw aquaman punching a punching bag

    theyellowsausage stheyellowsausage sساعات قبل
  • Gods trumpets would go way harder than this song

    ToasterEating DonkeyToasterEating Donkeyساعات قبل
  • Theres a reason this is #1 trending. Nas making fire moves AGAIN

    Tatiana LutsTatiana Lutsساعات قبل
  • Bro this mad needs to go like bro I got aids from watching this

    Jake TrillJake Trillساعات قبل
  • The second they hit the showers i couldn't hold back the tears 🤣🤣 It's so gay that I can't even be mad. Do you boo boo 😂😂😂😂😂😂😂

    Zach RetzerZach Retzerساعات قبل
  • A hell nah

    Djeelaino VyentDjeelaino Vyentساعات قبل
  • The best prision

    raul nunesraul nunesساعات قبل
  • Ну нет это уже слишком, 🤣 мир куда катится, ЧЕРЕЗ ЕЩЁ ОДИН ВЕК одежды больше не нужен будет

    MUROD TJMUROD TJساعات قبل
    • обнажённые женщины в клипах постоянно уже давно та сценка скорее специально чтоб гомофобов выбесить, он любит такое назло делать ахах

      Alisiia KalashnikovaAlisiia Kalashnikovaساعات قبل
  • Nas xank's Harloemption 😂🔥

    Kabeer WaishampayanKabeer Waishampayanساعات قبل
  • Ima go bleach my eyes rq...anybody down? 😭

    Wipe Yo Nose CuzWipe Yo Nose Cuzساعات قبل
    • I'm coming with you bro 💯

      TrapHouse OwlTrapHouse Owlساعات قبل
  • Now we need the uncensored shower scene

    Immanuel AlexisImmanuel Alexisساعات قبل
  • Like

    Razekeh _OfficialRazekeh _Officialساعات قبل
  • Where y'all listening from

    Operation MOperation Mساعات قبل
    • Pakistan

      Nova ApostleNova Apostleساعات قبل
    • @Operation M America

      StrafeStrafeساعات قبل
    • Imma go first France

      Operation MOperation Mساعات قبل
  • 1:03 wtf jason momoa in gay prison

    Kaan ÖztürkKaan Öztürkساعات قبل
  • Masterclass 🔥🔥🔥🙌🏿☯️

    MoussOnTheCrackMoussOnTheCrackساعات قبل