#نسل_الأغراب

| اللي جاي كله نار 🔥🔥.. اللي فات كوم.. واللي جاي كوم تاني بين "حمزة وغفران" 😲💥

جزء من مسلسل

يتناول العمل في إطار درامي اجتماعي قصة من قصص المجتمع الصعيدي المصري، فبعد اتهامه بالقتل وقضاء فترة عقوبة طويلة بالسجن، يخرج فيجد صديقه قد تزوج من امرأته ونسب ابنه إليه، فيقرر الانتقام منه.

يعرض مسلسل "نسل الاغراب" على قناة on الساعة 7:45 مساء، يوميًا خلال شهر رمضان





تأليف : محمد سامي
إخراج : محمد سامي
إنتاج سينرجي تامر مرسي


شاهد مقاطع مسلسل : bit.ly/3mZTVnb
اشترك في قناة الرسمية: bit.ly/ONtvEG
اشترك في القناة الرسمية: bit.ly/OnDrama


:تابعونا على

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ARchannels | archannels.info
Facebook | ONtv
Instagram | ONtv
Twitter | ONTVEgy
Tik tok | tiktok.com/onent

تحميل فيديوهات

عدد المشاهدات
633,565

تعليقات

  • شاطر المخرج الموضوع متلعق باخته لازم يفرق الجميع مؤلف حلو بس عائلي

    علي العباديعلي العبادي9 أيام قبل
  • حمزه زباله وناكر للجميل في ثانية غضب نسي كل اللي عمله معاه غفران اللي رباه ورعاه وعامله افضل من ابنه مايستاهلش حب وحنان غفران عليه ابدا طلع حقير وقليل الاصل للاسف

    ASAR YoussefASAR Youssef22 أيام قبل
  • Hamza w jalila tol lmosalsal y9ol 7ane3mel w 7ansawe lhawayal fa l2akher akalo 3la 9afahom😁😁😁😁😁😁😥😌

    Omar OmarOmar Omar26 أيام قبل
  • اللي فات كوم واللي جي نت

    Mohamed FarragMohamed Farragأشهر قبل
  • احمد السقا فارس السينما المصريه

    Pilly gapalPilly gapalأشهر قبل
  • حمزه دوره وتمثيل أحله من سليم

    sarah energysarah energyأشهر قبل
  • وما أريد أن أختم به بياني هذا هي البشرى من الله للمستكبرين عن التصديق بآيات الله وخليفته المهديّ ناصر محمد تصديقًا لقول الله تعالى: { فَلَا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ ‎﴿١٦﴾‏ وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ ‎﴿١٧﴾‏ وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ ‎﴿١٨﴾‏ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ ‎﴿١٩﴾‏ فَمَا لَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ ۩ ‎﴿٢١﴾‏ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ ‎﴿٢٢﴾‏ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ ‎﴿٢٣﴾‏ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٢٤﴾‏ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ ‎﴿٢٥﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة الانشقاق ]. وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربِّ العالمين.. خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني. 21 - رمضان - 1442 هـ 03 - 05 - 2021 مـ 12:35 مساءً ( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى ) ______________ *لسوف تشتد قارعةُ حرب كورونا وحرب المُناخ..* #قارعه_حرب_كورونا_وحرب_المناخ

    Mahmoud TalaatMahmoud Talaatأشهر قبل
  • بكل لغات العالم 🙏 🇵🇸 #انقذوا_حي_الشيخ_جراح 🇬🇧 #Save_SheikhJarrah_neighborhood 🇺🇸 #savesheikhjarrah 🇷🇺 #Спасти_район_ШейхДжарра 🇹🇷 #ŞeyhJarrah_mahallesini_kurtar 🇩🇪 #Siehe_SheikhJarrah_Nachbarschaft 🇫🇷 #Sauver_le_quartier_de_SheikhJarrah 🇪🇦 #Salva_el_barrio_de_SheikhJarrah 🇮🇹 #Salva_il_quartiere_di_SheikhJarrah 🇨🇳#救_谢赫_贾拉合 #להציל_את_שכונת_שייח_גראח

    ŤHÊ WĂÑȚËĐŤHÊ WĂÑȚËĐأشهر قبل
  • صلى علي من يشفع لك يوم القيامة

    تيا عصامتيا عصامأشهر قبل
  • مسلسل كلش ممل ويماطلون فيه يجيبوها منا ويودوها منا شوكت نكوم نطلع بس 10 ح

    نورالهدئنورالهدئأشهر قبل
  • شيصير هسه لو يجيني اشعار تابعك فلان🇮🇶خذلك نضره ع محتواي متعوب عليه♥.

    سلوم ال دليم ✔سلوم ال دليم ✔أشهر قبل
  • #انقذوا_حي_الشيخ_جراح الله يحماكي يا بلدي 💪🇵🇸 تزعجهم فلسطينيتنا لانها تذكرهم بخيانتهم

    فلسطينفلسطينأشهر قبل
  • #انقذوا_حي_الشيخ_جراح الله يحماكي يا بلدي 💪🇵🇸 تزعجهم فلسطينيتنا لانها تذكرهم بخيانتهم

    فلسطينفلسطينأشهر قبل
  • لسوف تشتد قارعةُ حرب كورونا وحرب المُناخ .. ..Disaster of corona war and climate war will surely intensify. Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni 21 - Ramadan - 1442 AH 03 - 05 - 2021 AD 12:35 pm www.mahdialumma.net/showthread.php?t=42358 #CoronaAndClimateWarTragedy --/

    esra fahmyesra fahmyأشهر قبل
  • بلاش قرف

    Shamel AzmyShamel Azmyأشهر قبل
  • الواد باين فى كلامه انه بيقلد احمد السقا فشخ 1:44

    Ahmed NaderAhmed Naderأشهر قبل
  • تضامن مع الشعب الفلسطيني

    حالات واتسحالات واتسأشهر قبل
  • الي جايين متأخرين مثلي 😂😂 : يعني شيصير هسا من يجيني شعار شخص تابعك اطير من الفرح 😂❤️ تحياتي الكم وين ماكنتم احبكم 💔🥀🤗🤗

    marco maxmarco maxأشهر قبل
  • ايه المسلسل الي كله حقد وكره دا هي الناس ناقصة ما القلوب وسخة لوحدها

    Hamdy AymanHamdy Aymanأشهر قبل
  • انا بحب واحده ممكن تدعو ربنا يخليها ليا وتكون مراتي قولو يارب ياللي بتحبها تبقي مراتك وربنا يخليكو لبعض بالله عليكوو دعوه 40 شخص مستجابه

    Mustafa MohammedMustafa Mohammedأشهر قبل
  • مسلسل فاااااشل

    MMأشهر قبل
  • اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عنى وعن أهلى وذريتى اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن أمى وأبى ووالديهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن إخوتى وذرياتهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن اخوتي و جميع أقاربى و أصدقائى وزملائى وجيرانى ومن يحبنى وأحبهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عمن دعا لى فى ظهر الغيب ومن وصانى بالدعاء اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن من له حق علينا ومن أسأنا اليهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن مرضانا اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن حينا و ميتنا اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن موتانا و اسكنهم الفردوس الأعلى اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عنا و اغفر لنا و ارحمنا و تب علينا انك انت التواب الرحيم ♡♡

    ايمان غمرى -Iman Ghamryايمان غمرى -Iman Ghamryأشهر قبل
  • هو اتحبس لييه

    Youssef TaysonYoussef Taysonأشهر قبل
  • سلسلةُ بيانات البعوضة الخفيّة وسرّ فايروس كورونا .. Series of the hidden Ba-ooda and secret of coronavirus. Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni 10 - Rajab - 1441 AH 05 - 03 - 2020 AD 12:51 pm www.mahdialumma.net/showthread.php?p=324226 1 #CoronaAndClimateWarTragedy يا الله RgTKR0

    عبدالنعيم الاعظم ابوجراحعبدالنعيم الاعظم ابوجراحأشهر قبل
    • .

      جحخه جحمهجحخه جحمهأشهر قبل
  • archannels.info/online/n7Gm3ISmnMapc6o/fydyw

    ورده بيضاءورده بيضاءأشهر قبل
  • مو اسمة نسل الاغراب.. اسمة مسلسل جليلة وحكم جليلة وتهديدات جليلة.. المسلسل كلة مسلسل جليلة..... اتفوووووو

    wael farouk el gazzarwael farouk el gazzarأشهر قبل
  • صلي على الحبيب محمد 🌸💜‘

    رووسه / Roosaرووسه / Roosaأشهر قبل
  • #ليلة-القدر ﻻ تنام إﻻ وأنت كاتب "ﻻ إله إلا الله" عسى تنام وأنت من الفائزين .

    Hadeer ElsharqawyHadeer Elsharqawyأشهر قبل
  • استغفرالله العظيم

    محمود حامدمحمود حامدأشهر قبل
  • ممكن استفسار عاوزة حد يفهمني

    بنت دلوعةبنت دلوعةأشهر قبل
    • يفهمك ايه

      احمد حسناحمد حسنأشهر قبل
  • المشهددد اوووفررر من ناحيه الكتابه مش التمثيل

    Ra7oma ra7omaRa7oma ra7omaأشهر قبل
  • هل يوجد هنا شخص يدعم الشعراء ....

    الشاعر محمد فتحى شحاتالشاعر محمد فتحى شحاتأشهر قبل
  • لو عندك وسواس قهري تابع قناة هاني عرفة لعلاج الوسواس القهري وادعيلي 😍😘💐

    نور القرآننور القرآنأشهر قبل
  • لا هاذي غلطه من المخرج شلون يطلع حمزة ناكر المعروف وخاين مع العلم غفران ابدا مايفرق بينه وبين سليم صدك حمزة مثل ابوه عساف زبالة

    Sara AliSara Aliأشهر قبل
  • رح ارجع بعد ٦ شهور ان شاء الله ورح اشوف كم واحد يحب الرسول صل الله عليه وسلم 💕💕

    طبيخ رجالة - Belal Ahmedطبيخ رجالة - Belal Ahmedأشهر قبل
  • الله يرزق أولاد وبنات المسلمين بالازواج الصالحة ويألف بينهم

    Khira AlkhaderKhira Alkhaderأشهر قبل
  • ربي أغفر لي ولوالدي ولجميع المسلمين

    Khira AlkhaderKhira Alkhaderأشهر قبل
  • بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ (1) فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ (2) إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ (3)مبروك لي ولك الاجر

    Khira AlkhaderKhira Alkhaderأشهر قبل
  • بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ (1) فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ (2) إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ (3)

    Khira AlkhaderKhira Alkhaderأشهر قبل
  • archannels.info/online/mnux3ILSbaOufYQ/fydyw

    الهبة التعليميةالهبة التعليميةأشهر قبل
  • يَا رَبِّ دُلني بِكَ عَلَيْك ‏خُذْنِي مِنِّي إِلَيْكَ ‏ذَكِّرْنِي طُولَ حَيَاتِي ‏أَنَّ حَيَاتَي لَكَ" ♥️

    الحياة مع مروة - Media Expertsالحياة مع مروة - Media Expertsأشهر قبل
  • archannels.info/online/eGqStaGrbpvTqZ6X/fydyw

    Sampath KarunanayakaSampath Karunanayakaأشهر قبل
  • نفسي اجد ١٠٠ مستغفر

    تشكيله ساسو✌😎تشكيله ساسو✌😎أشهر قبل
  • صلي على النبي عليا افضل الصلاة والسلام

    yosseif PUBGyosseif PUBGأشهر قبل
  • المسلسل ده انا حبيتو اوى اوى اوى

    رفيقت القلبرفيقت القلبأشهر قبل
  • يشبه كريتس

    xxx bolderxxx bolderأشهر قبل
  • سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    احمد القاضىاحمد القاضىأشهر قبل
  • صلى على رسول الله

    احمد القاضىاحمد القاضىأشهر قبل
  • في كلام كتير مش كلام الصعيد ودراماا زايده عن حدها

    mossad hamdimossad hamdiأشهر قبل
  • يبقي صوت القران هو الأفصل فهل من مشجع لاهل القران؟💙😳.

    ‫القارئ سيد الراشد Syed Alrashid‫القارئ سيد الراشد Syed Alrashidأشهر قبل
  • مشهد كامل لاحمد مالك مفهمتش منه كم جمله علي بعض معرفش ايه مخارج الحروف المهببه ده مع انه موهوب معرفش في ايه 🤷هو وداش دورهم عجيب

    mariam. A.Ramadanmariam. A.Ramadanأشهر قبل
  • archannels.info/online/daqhuIbHsNDPd54/fydyw

    الهبة التعليميةالهبة التعليميةأشهر قبل
  • لا حمزه ولا سليم ماشى معاهم الدور

    احمد عبد الرحمناحمد عبد الرحمنأشهر قبل
  • يا شيخ هو سحب وجحد ابوه الحقيقي تبيه يعترف فيك يا غفران؟!

    حمود المطيريحمود المطيريأشهر قبل
  • حمزة هيبقى مع عساف

    3azra3eel rap | عزرائيل راب3azra3eel rap | عزرائيل رابأشهر قبل
  • حان الآن وقت الصلاة على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم

    Ahmed GamalAhmed Gamalأشهر قبل
  • بجد هذه المسلسل يفوز على أفضل مسلسل رمضاني هذه السنة

    jeje hwhwjeje hwhwأشهر قبل
  • احمد السقاء اكتر ممثل مبدع في دوره

    Robil AbdoRobil Abdoأشهر قبل
  • حمزه قيل اصل عشان تربية غفران ...ال خلاه كره وباع ابوه عساف ..

    مصري عاشق بغدآدمصري عاشق بغدآدأشهر قبل
  • دراما أوفر دوس

    DavadDavadأشهر قبل
  • يارب ارزقنا الزاريه الصالحه انا وكل محروم يارب العالمين

    سبحانك يارب Medhatسبحانك يارب Medhatأشهر قبل
    • @Randa Alnajar اللهم امين يارب العالمين بحق الايام المفترجه دي

      سبحانك يارب Medhatسبحانك يارب Medhatأشهر قبل
    • ياااااااارب ياااااااارب ياااااااارب انا وانتي وكل اللي زينا

      Randa AlnajarRanda Alnajarأشهر قبل
  • uhukgky

    Hoda A7medHoda A7medأشهر قبل
  • هو داه احمد مالك فاق فى الاخر مسلسل

    Somya AhmedSomya Ahmedأشهر قبل
  • المولف عايز يخرج عن المالوف نفس قصة قيم اوف تروز عشان كدا مستغربين السيناريو

    Jamila IdressJamila Idressأشهر قبل
  • حمزة قليل الاصل قوي رغم انو واقف ضد ابوه

    OMAR BIN AHMAD HANAFY MOHAMAD ELLAEASI MoeOMAR BIN AHMAD HANAFY MOHAMAD ELLAEASI Moeأشهر قبل
  • ‏" بطريقةٍ ما ، سيُصلح الله كل شيء " 💪💙

    فنون وجنونفنون وجنونأشهر قبل
  • مشاهد كرتونيه مفيش كده المخرج عاوز يعمل حماس على حساب منطقية الأحداث فهبل و بهوئت منه مفيش حد يقلب على حد كده و الحد التاني اللي هو غفران يقلب برضه بالسرعه ده مفيش كده من الاخر من الاخر ده مش موجود في واقع البشر بس المخرج مش لاقي حاجه يعملها فراح عامل الهبلايه ده

    adm samadm samأشهر قبل
  • أقل الدقيقه ونص خلالها امير كراره أثبت انو هو أفضل ممثل مصري حاليا يتقمص الدور بشششكل تام 👏

    Zhong HuaZhong Huaأشهر قبل
  • احمد مالك..انت لو ما بقتش ممثل كبير يبقي البلد فيها حاجه غلط ..احمد مالك ....مشهد حلو حلو حلو بس صعبان عليا انك خسرت غفران عشان فاطنه دا انت احلي منها با ابني 😂🤣 استمر استمر

    Naglaa BeshayNaglaa Beshayأشهر قبل
  • ايه الافورة و العبط ده

    adm samadm samأشهر قبل
  • غفران عنده وجهه نظر والواد دا جاحد حرام عليه غفران في السجن وخسر كل حاجة وبعدين حمزة دا مفتري بيقلب علي عساف ويقلب علي غفران بطريقة صعبة وينسي ان واحد ابوه و واحد رباه

    Sara AhmedSara Ahmedأشهر قبل
    • برافو صح

      زهره الشرقزهره الشرقأشهر قبل
  • الحلقة كاملة فييييييين يا جماعة

    IH vipIH vipأشهر قبل
  • احلى لقطة ل حمزة بالمسلسل بس امير كرارة غفران بيه الغريب حكاااية ثانية والاولى عساف بييه الغريب اصلا كلمة الاسطورة مو للمهرج محمد رمضان الاسطورة هو احمد السقا

    Mohamad AlmandeelMohamad Almandeelأشهر قبل
  • archannels.info/online/qn2J0ICmfdPZhJ4/fydyw

    هشام عليهشام عليأشهر قبل
  • في هالحلقة غفران ظهر مشهد واحد فقط ومع ذلك كان اهم مشهد 💪🏻 مباراة تمثيلية رائعه 👏🏻👏🏻 برافو بجد امير كرارة

    alnajla salehalnajla salehأشهر قبل
    • مشاهده كلها عظمة

      Fatma TarekFatma Tarekأشهر قبل
  • حمزه دا وااااطيييي اووي وناكر للجميل يعني ابوه الحقيقي وكان مستعد يقتله عادي خالص وابوه الي رباه مع اول غلطه ليه باعو صحيح هووافتري وظلم بس مش لدرجه انو ينسالو كل الي عمله ويكرهو وكمان يقف قصاده

    بسنت بسيونيبسنت بسيونيأشهر قبل
  • ههههه عفران :جرا ايه يا واد انت وهو انتو هتتخانقو قدامي طب ولا انت ولا هو روح يابني اقتلهالي علشان ميتخانقوش تاني😂😂😂

    بسنت بسيونيبسنت بسيونيأشهر قبل
  • يا جماعه متى شيجي الأكشن

    Karemo KaremoKaremo Karemoأشهر قبل
  • نفسي اشوف المسلسل عله اليتيوب

    محمد يوسفمحمد يوسفأشهر قبل
    • بتحلم 🤣

      Mohamed ElkeshMohamed Elkeshأشهر قبل
  • غفران يستاهل عشان طمع ف جليله وطلقها من عساف بالعافيه وربي ابنه واستكتره ع عساف يعني ظلم عساف اخد مراته منه وكره ابنه فيه مفيش حد بيدير الكون بمزاجه هههه يعني غفران خايف عشان ميحصلش بينهم زيه وزي عساف يقوم يقتل روح 😂😂😂 اللي عمله حمزه أكبر صح

    محمد صلاحمحمد صلاحأشهر قبل
  • مهما حصل دا كان الي رباه و التربية صعبة خصوصآ من غير الأب كان لازم يحترمه للأخر لكن أسلوبه كان في غاية الوقاحة و غفران آه غلط بس كان ممكن يعاتبه باحترام أكتر

    زهره الشرقزهره الشرقأشهر قبل
  • انت عبيط يا حمزه

    Shahd ElzaharShahd Elzaharأشهر قبل
  • اللهم حقق حلمي وحلم كل من قال آمين يارب العالمين 💔🙏

    صوفي الدليميصوفي الدليميأشهر قبل
  • صلوا علي الحبيب 🌸

    High qualityHigh qualityأشهر قبل
  • برافو

    عاطف غنيمعاطف غنيمأشهر قبل
  • مشاهد #غبية لا اعرف كيف قبل بها نجوم مثل احمد سقا ...ربما الأموال هي السبب

    Bilel BiloBilel Biloأشهر قبل
  • غفران مظلوم فى الموقف دا

    Mostafa ShakerMostafa Shakerأشهر قبل
  • للأسف القصة ركيكة والسيناريو ضعيف جدا جدا. خسارة كبيرة على كرارة والسقا

    عبد عرفاتعبد عرفاتأشهر قبل
  • والله خسيس ونسى كل قلى عمله غفران معه عشرين سنة

    Youssif ElsayedYoussif Elsayedأشهر قبل
  • غفران خاف يبقي هو و اخوه يبقى زيه هو و عساف

    Mariam EmadMariam Emadأشهر قبل
  • احمد مالك اداء سيئ وعبارة عن تخريك الوجه والغل فقط

    Hanan AbdelazimHanan Abdelazimأشهر قبل
  • فعلا صدق المثل اللى قال يامربى غير ولدك يامربى ف غير ارضك

    Hxhfx ChhcHxhfx Chhcأشهر قبل
  • يامربي غير ولدك يازارع في غير ارضك ياجعر

    أميرألصعيد وأبن الصعيدأميرألصعيد وأبن الصعيدأشهر قبل
  • عملت مشهد خناقة حمزه و عساف بشكل مختلف و كوميدي شوفوا الفيديو علي قناتي و لو عجبكم متنسوش تعملوا لايك و سبيكرايب عشان نستمر❤️ و فعلوا الجرس عشان اللي جاي ضحك بس 🔔❤️😂

    بتوع الدوبلاجبتوع الدوبلاجأشهر قبل
  • هو عمل كده عشان مفيش حاجه تفرق بينهم .

    Adham mohamedAdham mohamedأشهر قبل
  • احمد مالك رائع امير كراره رائع معركه تمثيل بصراحه 💪

    Mostafa AMostafa Aأشهر قبل
    • @محمد نصار حرام عليك ياجدع

      Mostafa AMostafa Aأشهر قبل
    • احمد مالك زفت الزفت

      محمد نصارمحمد نصارأشهر قبل
  • المؤلف القصه جزمه ابن جزمه و المسلسل بايخ تفوه عليكم. ونهايه راح تكون بايخه لانه المولف ماعرف كيف يختم قصه المسلسل

    уαѕѕєrуαѕѕєrأشهر قبل
  • المحبة سنين لكن الكره ثانية تمحي كل شيء

    M O Z A N s a m aM O Z A N s a m aأشهر قبل
  • مسلسل نسل الهنود ..فيلم هندى اوفر اوي

    Amr badwyAmr badwyأشهر قبل
    • 🤣🤣🤣😂😂

      Mohamed ElkeshMohamed Elkeshأشهر قبل
  • رغم اننا كنت معجب بهذه القصه لكن طلعت اى كلام والله لو اعرف ما اتابع فيها حلقه واحده1

    уαѕѕєrуαѕѕєrأشهر قبل